Το άστρο της Βηθλεέμ
Ερμηνείες:
1. Υπερφυσικό φαινόμενο, Άγγελος κατά Χρυσόστομο.
2. Φυσικό φαινόμενο(σύνοδος αστέρων, μετεωρίτης, κομήτης,
διάττων αστέρας, Υπερκαινοφανής
Αστέρας (σούπερ νόβα).
3.Φυσικό φαινόμενο με αιτία υπερφυσική, όπως ο κεραυνός
και η βροχή μετά την προσευχή του προφήτη Ηλία, ο σεισμός και η έκλειψη του
Ηλίου στη σταύρωση του Χριστού κλπ.
4. Μύθος-παραμύθι, όμως μπορεί να υπάρξει κατά την
αστρονομία και η εμφάνισή του μαρτυρείται τόσο από τα Ευαγγέλια όσο και από
εξωχριστιανικές πηγές.
Εκτενέστερη
ανάλυση στη συνέχεια:
«Τι
ήταν πραγματικά το άστρο της Βηθλεέμ
Όλες οι θεωρίες που έχουν εκφραστεί κατά
καιρούς για το φαινόμενο που φώτισε τη γέννηση του Θεανθρώπου
Είτε
πιστεύει κάποιος, είτε δεν πιστεύει, η νύχτα που γεννήθηκε ο Ιησούς έχει πολλά
πράγματα που μπορεί να τον «μαγνητίσουν» και να προσπαθήσει να μάθει ακόμα
περισσότερα για αυτή.
Από
την μία οι γνωστοί πρωταγωνιστές: το θείος βρέφος, η Παναγία, ο Ιωσήφ, οι
βοσκοί, οι άγγελοι και βέβαια οι μάγοι που σύμφωνα με τον επιφανή Άγγλο
εκκλησιαστικό συγγραφέα του 8ου αιώνα μ.Χ., Βέδα (672-735 μ.Χ.) που πρωτομίλησε
για αυτούς ήταν οι Γκαθεσπά, Μελχιώρ και Βιθισαρεά.
Από
την άλλη, και πέρα από τα πρόσωπα, υπάρχει και το μυστήριο… Ένα φωτεινό
μυστήριο που ακόμα και σήμερα έχει πολλές θεωρίες (αληθοφανής ή λιγότερο
αληθοφανής) αλλά καμία βεβαιότητα για το τι πραγματικά ήταν…
Οι θεωρίες που καταρρίπτονται εύκολα ή
λιγότερο εύκολα
Για
το άστρο της Βηθλεέμ στη διεθνή βιβλιογραφία υπάρχουν αρκετές θεωρίες. Καινοφανής ή υπερκαινοφανής αστέρας; Διπλή ή τριπλή σύνοδος
κάποιων πλανητών του ηλιακού μας συστήματος; Η σύνοδος των επτά τότε γνωστών
πλανητών του ηλιακού μας συστήματος; Κομήτης; Μετεωρίτης; Διάττων αστέρας;
Κάποιες
από αυτές καταρρίπτονται σχετικά εύκολα. Σύμφωνα
με τον ευαγγελιστή Ματθαίο, το άστρο της Βηθλεέμ στάθηκε πάνω από τον τόπο της
Γέννησης, πράγμα το οποίο σημαίνει πως δεν ήταν κομήτης. Ούτε διάττων αστέρας
διότι το φως, το οποίο εκπέμπουν τόσο οι διάττοντες, όσο και οι βολίδες,
διαρκεί λίγα δευτερόλεπτα, ενώ το φως του άστρου της Βηθλεέμ διήρκεσε, σύμφωνα
με τις γραφές, τουλάχιστον ένα έτος ίσως ακόμα και δύο!
Ούτε μετεωρίτης
θα μπορούσε να ήταν, διότι στο ευαγγελικό απόσπασμα αναφέρεται ότι ο αστέρας
αυτός, προκειμένου να δείξει στους Μάγους την ακριβή θέση του βρέφους Ιησού,
πήγε και στάθηκε πάνω από τον τόπο όπου βρισκόταν αυτό κάτι που σημαίνει πως αν
έπεφτε κάπου εκεί κοντά θα υπήρχαν μεγάλες καταστροφές κάτι που δεν αναφέρει
πουθενά η ευαγγελική διήγηση.
Ο
Άγγλος αστρονόμος Κόλιν Χάμφρεϊς σε μία μελέτη του, η οποία εκδόθηκε το 1913,
έγραψε πως το άστρο της Βηθλεέμ ήταν ένας κομήτης. Βασίσθηκε σε μία καταγραφή
ενός κομήτη το έτος 5 μ.Χ., από κινέζους αστρονόμους. Όμως, όπως προκύπτει, ο κομήτης του Χάλεϊ πέρασε από τη Γη το
12 π.Χ. που είναι αρκετά μακριά από τις προσεγγίσεις που
τοποθετούν τη γέννηση του Ιησού μεταξύ του 2-7 π.Χ.
Επιπλέον
υπάρχει και η θεωρία του Υπερκαινοφανούς
Αστέρα (σούπερ νόβα), ενός αστέρα που μεταβαίνει σε ένα νέο στάδιο της ζωής
του, εκρήγνυται και εκπέμπει τεράστιες ποσότητες φωτός. Ο Βρετανός αστρονόμος
Ντέιβιντ Κλαρκ και δύο συνεργάτες του σημείωσαν στο περιοδικό της Βασιλικής
Αστρονομικής Εταιρίας Quarterly Journal of the Royal Astronomical Society, ότι
την άνοιξη του 5 π.Χ. είχε συμβεί μια έκρηξη σούπερ νόβα στον αστερισμό του
Αιγόκερου.
Η
εκτίμησή τους βασίστηκε σε μία αναφορά που υπάρχει στα Χρονικά της Σινίκης (τα
χρονικά της κινεζικής αστρονομίας), ενός καινοφανούς αστέρα στο ζωδιακό
αστερισμό του Αιγόκερου. Καταγράφηκε από Κινέζους αστρολόγους το 5 π.Χ. και
ήταν ορατός συνεχώς επί 70 ημέρες, εκ των οποίων τις 23 και στη διάρκεια της
ημέρας.
Ο Γιοχάνες Κέπλερ και η σύνοδος πλανητών
Η θεωρία που
φαίνεται να βρίσκεται πιο κοντά στην αλήθεια από οποιαδήποτε άλλη αναφέρει πως το αστέρι της Βηθλεέμ ήταν μια σύνοδος πλανητών. Ο
αστρονόμος Γιοχάνες Κέπλερ ήταν ο πρώτος που την ανέπτυξε λέγοντας τον 17ο
αιώνα ότι το αστέρι της Βηθλεέμ θα μπορούσε να είναι η τριπλή σύνοδος των
πλανητών Άρη, Δία και Κρόνου, που έγινε το 7 π.Χ. στα όρια των αστερισμών Κριού
και Ιχθύων. Ο Κέπλερ υποστήριξε ότι ο Χριστός είχε γεννηθεί ένα ή δύο χρόνια
μετά την σύνοδο, δηλαδή το 4 ή 5 π.Χ.
Η
υπόθεση ότι το άστρο της Βηθλεέμ σχετίζεται με την τριπλή σύνοδο υποστηρίχθηκε
από αρκετούς αστρονόμους, όπως ο Ρίτσαρντ Μπίντερ, ο οποίος το 1996 υπολόγισε
μέσω ενός ειδικού λογισμικού σ' ένα ηλεκτρονικό υπολογιστή, ότι στις 3
Δεκεμβρίου του έτους 7 π.Χ. συνέβη η εν λόγω τριπλή σύνοδος.
Με τον υπολογισμό
του Κέπλερ συμφωνεί μετά από διάφορους υπολογισμούς και ο αυστριακός Κονραντίν
Φεράρι Ντ' Οκιέπο, καθηγητής Αστρονομίας στο πανεπιστήμιο της Βιέννης, ο οποίος
το 1969 επιβεβαίωσε την τριπλή σύνοδο.
Η
πιο πρόσφατη θεωρία εκφράστηκε από τον αμερικανό αστρονόμο Μάικ Μόλναρ ο οποίος ισχυρίστηκε ότι έχει
βρει την πρώτη αναφορά του αστεριού της Βηθλεέμ εκτός της Βίβλου. Μετά
από τη μελέτη των συμβολισμών στα ρωμαϊκά νομίσματα, κατέληξε στο συμπέρασμα
ότι το αστέρι ήταν στην πραγματικότητα μια διπλή έκλειψη του πλανήτη Δία, σε
μια σπάνια αστρολογική συζυγία, που εμφανίστηκε στον αστερισμό του Κριού στις
20 Μαρτίου, του 6 π.Χ., και πάλι στις 17 Απριλίου, του 6 π.Χ.
Την απόδειξη της
θεωρίας του ο Μόλναρ λέει ότι την βρήκε στο Mathesis, ένα βιβλίο που γράφτηκε
από ένα Ρωμαίο αστρολόγο, ονόματι Φίρμικους Ματέρνους, ο οποίος αργότερα έγινε
Χριστιανός, στο 334 μ.Χ.
Η άποψη της εκκλησίας
Για
την εκκλησία, οι θέσεις της οποίας επί του θέματος εκφράζονται κατά καιρούς
κυρίως μέσω των ιεραρχών, ακόμα και η θεωρία του Κέπλερ είναι λανθασμένη καθώς
βασίζεται σε λανθασμένους χρονολογικούς υπολογισμούς.
Οι Πατέρες της Εκκλησίας και η χριστιανική υμνογραφία, θεολογούν
πάνω στο γεγονός αυτό και το εντάσσουν στο όλο «θαύμα της ενανθρωπήσεως του
Θεού Λόγου», χωρίς να αρνούνται πολλοί από αυτούς, ότι επρόκειτο για φυσικό μεν
γεγονός, αλλά έκτακτο, το οποίο ήρθε να επιβεβαιώσει την υπερφυσική Γέννηση του
Ιησού.
Σύμφωνα
με παλαιότερη θέση που είχε εκφράσει η Μητρόπολη Πειραιώς «ο ευαγγελιστής Ματθαίος δεν ενδιαφέρεται να μας δώσει μια εξήγηση του
φαινομένου αυτού, αν δηλαδή πρόκειται για ένα σπάνιο φυσικό γεγονός, ή ήταν ένα
έκτακτο υπερφυσικό γεγονός. Ο ευαγγελιστής επιθυμεί κυρίως να στρέψει την
προσοχή του αναγνώστου όχι προς το άστρο της Βηθλεέμ, αλλά προς το γεγονός της
ενανθρωπήσεως του Θεού Λόγου.
Απλώς εντάσσει
τον θαυμαστό αστέρα στο όλο μυστήριο της ενανθρωπήσεως, που είναι το κεντρικό
γεγονός, το γεγονός των γεγονότων, γύρω από το οποίο περιστρέφονται όλα τα άλλα
επί μέρους γεγονότα».
Κάντε Like το newsbeast.gr
25
35
σχόλια
αναγνωστών
αναγνωστών
1. Douskas John
Σημερα, 0:36
χμ... Προτεστάντης . Το πας παρά πέρα
.Εκτίθεσαι φίλε . Έρχεσαι λοιπόν στα λόγια μου . ΘΡΗΣΚΕΙΑ- ΣΥΜΦΕΡΟΝ .Γιατί οι
προτεστάντες έβαλαν ένα τυράκι παραπάνω.
Μα φυσικά για να διαφέρουν.
Με λίγα λόγια οι θρησκείες είναι απλά μια εκμετάλλευση των εδώ κρατούντων ώστε να κρατούν ήρεμα τα πλήθη που βρίθουν από αγανάκτηση .
Όσο και αν είμαι αντίθετος με κάθε θρησκεία όσο και αν τις θεωρώ ως μια επιβολή ένα έγκλημα ενάντια στον ορθό λόγο και την πρόοδο, παρόλα αυτά νιώθω ότι καμία άλλη θρησκεία δεν έκανε τόση ζημιά ή δεν έχει βοηθήσει τόσο πολύ στην εκδούλευση του ανθρώπου όσο η θρησκεία του Χριστού. Δείτε τον Χριστό έναντι των κατήγορων του. Τι έλλειψη αξιοπρέπειας, τι έλλειψη πίστης στον εαυτό του και στις ίδιες του τις ιδέες! Τόσο αδύναμος και αβοήθητος ήταν ο «Σωτήρ των ανθρώπων» ώστε χρειάζεται όλη την ανθρώπινη γενιά να πληρώσει για αυτόν, για μια αιωνιότητα επειδή αυτός «πέθανε για αυτούς». Η λύτρωση μέσω του Σταυρού είναι χειρότερη από την καταδίκη λόγω του τρομερού φορτίου που επιβάλλει στην ανθρωπότητα, λόγω της επιρροής που έχει στην ανθρώπινη ψυχή, δεσμεύοντας και παραλύοντας την με το βάρος που απαιτεί μέσω του θανάτου του Χριστού.
Μα φυσικά για να διαφέρουν.
Με λίγα λόγια οι θρησκείες είναι απλά μια εκμετάλλευση των εδώ κρατούντων ώστε να κρατούν ήρεμα τα πλήθη που βρίθουν από αγανάκτηση .
Όσο και αν είμαι αντίθετος με κάθε θρησκεία όσο και αν τις θεωρώ ως μια επιβολή ένα έγκλημα ενάντια στον ορθό λόγο και την πρόοδο, παρόλα αυτά νιώθω ότι καμία άλλη θρησκεία δεν έκανε τόση ζημιά ή δεν έχει βοηθήσει τόσο πολύ στην εκδούλευση του ανθρώπου όσο η θρησκεία του Χριστού. Δείτε τον Χριστό έναντι των κατήγορων του. Τι έλλειψη αξιοπρέπειας, τι έλλειψη πίστης στον εαυτό του και στις ίδιες του τις ιδέες! Τόσο αδύναμος και αβοήθητος ήταν ο «Σωτήρ των ανθρώπων» ώστε χρειάζεται όλη την ανθρώπινη γενιά να πληρώσει για αυτόν, για μια αιωνιότητα επειδή αυτός «πέθανε για αυτούς». Η λύτρωση μέσω του Σταυρού είναι χειρότερη από την καταδίκη λόγω του τρομερού φορτίου που επιβάλλει στην ανθρωπότητα, λόγω της επιρροής που έχει στην ανθρώπινη ψυχή, δεσμεύοντας και παραλύοντας την με το βάρος που απαιτεί μέσω του θανάτου του Χριστού.
1. tis
Σημερα, 14:12
Δεν θεωρώ ότι εκτείθεμαι, ίσα ίσα,
δείχνω ότι η δογματική απόκλιση, η λανθασμένη θεολογία δεν είναι κάτι ξέχωρο
αλλά διαστρέφει όλο τον άνθρωπο και οδηγεί σε διεστραμμένες σχέσεις και
διαπροσωπικές και κοινωνικές κ.ο.κ.
Είναι κρίμα επίσης να περιορίζουμε τον
νου μόνο στον ορθό λόγο που είναι μόνο ένα μέρος του νου για την αντιμετώπιση
των πρακτικών ζητημάτων. Το ότι από μόνος του ο ορθός λόγος δεν φτάνει
αποδεικνύουν οι περιπτώσεις πολύ έξυπνων ανθρώπων και επιστημόνων που όμως ήταν
καθάρματα και χωρίς την ηθική η γνώση δεν βοηθά.
Το επαναλαμβάνω, ίσως δεν το τόνισα
αρκετά. Ο Χριστός δεν ήταν φιλόσοφος να
δώσει μάχη για ιδέες. Για εμάς η ιδέα είναι αφηρημένη, ενώ η αγάπη, η αλήθεια,
η δικαιοσύνη είναι πρόσωπο: ο Ιησούς Χριστός. Με μια ιδέα δεν μπορείς να την
ερωτευτείς, εμείς καλούμαστε σε θείο έρωτα (ο άνθρωπος θεωρείται ερωτικό ον)
και αυτή τη δύναμη της ψυχής να την στρέψουμε προς τον Θεό. Η ένωση με το
Πρόσωπο από το οποίο πηγάζουν αυτά μας δίνει και τις ιδιότητες. Ο Χριστός
γι΄αυτό δεν απάντησε στον Πιλάτο στο "τι είναι η αλήθεια;" η ερώτηση
θα έπρεπε να είναι "ποιος;".
Σε αυτά απαντά και ο απόστολος (γιατί για εμάς ο σταυρός δεν είναι βάρος):
Συνεχίζεται...
Σε αυτά απαντά και ο απόστολος (γιατί για εμάς ο σταυρός δεν είναι βάρος):
Συνεχίζεται...
1. ·
· tis
Χθες,
23:36
Αγάπη:
αληθινή αγάπη είναι η εν Πνεύματι Αγίω, απόδειξή της είναι η προς τους εχθρούς
αγάπη, αλλιώς είναι σαρκική ή συναισθηματική.
Αλήθεια:
για εμάς η αλήθεια δεν είναι ιδέα αλλά πρόσωπο, ο Ιησούς Χριστός.
Για
εμάς σημασία δεν έχει αν κάποιος είναι πλούσιος ή φτωχός, ελεύθερος ή δούλος
κλπ., σημασία έχει στη δεδομένη κατάσταση που βρισκόμαστε να είτε με υπομονή
στη φτώχεια είτε με την καλή χρήση του πλούτου να τα χρησιμοποιήσουμε τα
δεδομένα για τη σωτηρία και να μην κολλάμε στα παρόντα. Βέβαια μεγάλοι άγιοι
απαρνήθηκαν τα πλούτη και έφτασαν σε μεγάλη αρετή, καθένας με τις δυνάμεις του.
Γενικότερα:
ο Χριστός δεν ήρθε για να φτιάξει μια
θεωρία από τις πολλές, ένα σύστημα. Δεν μας είπε ψέματα να Τον πιστέψουμε για
κοινωνικές αλλαγές. Αυτός ο κόσμος μαθαίνουμε και από την Αποκάλυψη δεν θα
γίνει καλύτερος, θα πηγαίνει όλο και χειρότερα, μέχρι τη Δευτέα Παρουσία. Ο
Χριστός έγινε άνθρωπος για να γίνει ο άνθρωπος με την χάρη θεός, ήρθε για να
αναστηθεί.
Το
παράκανα σήμερα με το μπλα μπλα,
ώρα για ύπνο.
ώρα για ύπνο.
· · kostakhs
Χθες,
21:50
θλίβομαι
που βλέπω ανθρώπους να πιστε΄τουν στα παραμύθια...
και εμείς περιμένουμε να παει μπροστα αυτη η χωρα....
μάλλον οπισθοδρομουμε καθημερινα εξαιτιας των αφελων θρησκόληπτων χρηστιαννων... ποσο κριμα αυτη η θρησκεια να εχει καταστρεψει εναν λαο...
και εμείς περιμένουμε να παει μπροστα αυτη η χωρα....
μάλλον οπισθοδρομουμε καθημερινα εξαιτιας των αφελων θρησκόληπτων χρηστιαννων... ποσο κριμα αυτη η θρησκεια να εχει καταστρεψει εναν λαο...
1. tis
Χθες, 22:57
Η χώρα δεν παέι μπροστά επειδή ψηφίζουμε
ανθρώπους άθεους που τάζουν λεφτά για δόλωμα και ο λαός που σκέφτεται μόνο τα
υλικά τους πιστεύει και την πατάει, στο τέλος μας παίρνουν και τα υλικά αγαθά.
1. ·
· Cobra
Χθες,
21:44
Προς
ολους οσους πιστευουν οτι το Αστρο ηταν Θεοσταλτο, ή Αγγελος που οδηγουσε τους
Μαγους. Ξεχασατε την πιο μεγαλη λεπτομερεια που αλλαζει τα δεδομενα ολου του
στορυ. Τι λεπτομερεια; Αν διαβασατε την Ιστορια της Βιβλου, το συγκεκριμενο
Αστρο ΔΕΝ οδηγησε κατευθειαν τους Μαγους στον Ιησου, αλλα καπου αλλου, Που;;;
Μα και βεβαια πανω απο το παλατι του Ηρωδη, οπου αναζητουσε οταν εμαθε απο τους
σοφους του, να σκοτωσει τον Ιησου, οπου αργοτερα επιχειρισε να κανει με τον
Θανατο ολων των βρεφων. Για σκεφτητε, θα μπορουσε ενας Αγγελος Θεου ή ενα Αστρο
οδηγουμενο απο τον Θεο να σταματησει πρωτα πανω απο καποιον που ηθελε να κανει
κακο στον Ιησου;;;; Μα και φυσικα οχι! Αρα ΔΕΝ ηταν οδηγουμενο απο τον Θεο,
αλλα απο καποιον που ηταν ηταν σε πληρη αντιθεση με τον Θεο και τον Γιο του τον
Ιησου. Αν ηταν Θεοσταλτο, τοτε δεν θα πηγαινε πανω απο τον Ηρωδη, αλλα
κατευθειαν πανω απο τον Ιησου, ετσι δεν ειναι;;;;; Τοτε ποιος το κατευθύνε;;;;
Σκεφτητε μονο ποιος ειναι εως και σημερα σε πληρη αντιθεση με τον Θεο, και θα
καταλαβετε και τα υπολοιπα!
1. tis
Χθες, 22:50
Το άστρο δεν στάθηκε πάνω από το παλάτι
του Ηρώδη, ας γνωρίζουμε τουλάχιστον κάποια πράγματα πριν τα απορρίψουμε.
1. ·
· ΣΩΧΡΙΜΠ
Χθες,
20:30
ΟΣΟΙ
ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΣΤΗ ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ...[...]
· · nikosssss
Χθες,
17:58
'Απιστοι
αν ανοίξετε τα μάτια σας θα δείτε τον θεό κάθε μέρα μέσα στην ζωή σας
1. Citizen X
Χθες, 21:02
xaaxaxaxaxaxaxxa
· · giannis tzanidakis
Χθες,
20:52
Το
Θεό ναί ,αλλά αντί για το Θεό (φύση) ,βλέπουμε και διαβάζουμε τις βλακείες των
διαφόρων ερμηνευτών και αντιπροσώπων του Θεού.
· · gr1908
Χθες,
19:41
αυτό
φοβούνται να κοιτάξουν κατάματα το θεό γιατί πλανεύτηκαν στο σημερινό πολιτισμό
που μας έχει φτιάξει ο διάολος βλέπε λουλλούδες παιδεραστές και ου το κάθε
έξεις που μας βάζουν για πρότυπα και γενικός μας κυβερνούν
3. ·
· tis
Χθες,
14:40
Το άστρο πιθανόν για κάποιους πατέρες να ήταν άγγελος.
Τα ευαγγέλια γράφηκαν στη γενιά που υπήρχαν άνθρωποι που γνώρισαν τον Χριστό, η χρονολόγηση τότε γινόταν με βάση τους ηγεμόνες και αυτοί αναφέρονται.
Βέβαια ο σημερινός άνθρωπος μπορεί να τα θεωρήσει αυτά μακρινά και να μην πιστεύει.
Εμείς όμως έχουμε μία αδιαμφισβήτητη απόδειξη.
Τα ευαγγέλια γράφηκαν στη γενιά που υπήρχαν άνθρωποι που γνώρισαν τον Χριστό, η χρονολόγηση τότε γινόταν με βάση τους ηγεμόνες και αυτοί αναφέρονται.
Βέβαια ο σημερινός άνθρωπος μπορεί να τα θεωρήσει αυτά μακρινά και να μην πιστεύει.
Εμείς όμως έχουμε μία αδιαμφισβήτητη απόδειξη.
· · azur rr
Χθες,
13:48
ταπεινη
μου αποψη,ο χριστος ειναι ενα υπαρκτο ιστορικο προσωπο, ενας επαναστατης ενας
οραματιστης ειρηνιστης φιλοσοφος της εποχης του .θεανθρωπος δεν υπηρξε ποτε
κανενας και ουτε θα υπαρξει καποτε.
· · Νο name
Χθες,
12:53
και βασιλέα της Ιερουσαλήμ, απειλών φθοράν της Ιερουσαλήμ και του
Ιερού Ναού, απαρνούμενος τον φόρον του Καίσαρος και τολμήσας εισελθείν μετά βαϊων
θριαμβευτής και πλείστου όχλου ώσπερ τις Ρήξ εντός της πόλεως Ιερουσαλήμ ως τον Ι.
Ναόν και διορίζομεν τον ημέτερον πρώτον εκατόνταρχον Κουϊντον Κορνήλιον περιάξαι
τούτον παρρησία εις την χώραν Ιερουσαλήμ δεδεμένον, μαστιζόμενον και ενδεδυμένον
πορφύραν, εστεφανωμένον ακάνθινω στεφάνω και βαστάζοντα τον ίδιον σταυρόν επί ώμου
αυτού, ίνα ει παράδειγμα τοις άλλοις και πάσι τοις κακοποιοίς μεθ’ ού βούλομαι
συνάγεσθαι δύο ληστάς φονείς και εξέρχεσθαι δια της πύλης Γιαμπαρόλας, της νυν
Αντωνιανής, αναχθήναι δε Αυτόν τον Χριστόν παρρησία επί το όρος των κακούργων
ονόματι Κολβάριον, ούτινος σταυρωθέντος μείναι το σώμα εν τω σταυρώ εις κοινόν
θεώρημα πάντων των κακούργων, και άνω του σταυρού τίτλου τεθήναι γεγραμμένου τρισί
γλώσσας τον ΙΗΣΟΥΣ ΑΛΟΝ Ο ΙΛΗΣ ΙΟΔΑΜ (Εβραϊστί) ΙΗΣΟΥΣ Ο ΝΑΖΩΡΑΙΟΣ
ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΙΟΥΔΑΙΩΝ (Ελληνιστί) ΙΕΖΟΥΣ ΝΑΖΩΡΑΙΟΥΣ ΡΕΞ ΙΟΥΔΑΙΟΡΟΥΜ
(Ρωμαϊστί).
Ορίζομεν ουν μηδένα των ηστινοσούν τάξεις και ποιότητος τομήσαι απερισκέπτως της
τοιαύτην εμποδίσαι δίκην, ως υπ’ εμού ωρισμένην μετά πάσης σεμνότητος εις ποινήν της
αυτομολίας τούτου, Εβραίου όντος κατά τα ψηφίσματα και τους Νόμους της των Ρωμαίων
Βασιλείας.
Ιερού Ναού, απαρνούμενος τον φόρον του Καίσαρος και τολμήσας εισελθείν μετά βαϊων
θριαμβευτής και πλείστου όχλου ώσπερ τις Ρήξ εντός της πόλεως Ιερουσαλήμ ως τον Ι.
Ναόν και διορίζομεν τον ημέτερον πρώτον εκατόνταρχον Κουϊντον Κορνήλιον περιάξαι
τούτον παρρησία εις την χώραν Ιερουσαλήμ δεδεμένον, μαστιζόμενον και ενδεδυμένον
πορφύραν, εστεφανωμένον ακάνθινω στεφάνω και βαστάζοντα τον ίδιον σταυρόν επί ώμου
αυτού, ίνα ει παράδειγμα τοις άλλοις και πάσι τοις κακοποιοίς μεθ’ ού βούλομαι
συνάγεσθαι δύο ληστάς φονείς και εξέρχεσθαι δια της πύλης Γιαμπαρόλας, της νυν
Αντωνιανής, αναχθήναι δε Αυτόν τον Χριστόν παρρησία επί το όρος των κακούργων
ονόματι Κολβάριον, ούτινος σταυρωθέντος μείναι το σώμα εν τω σταυρώ εις κοινόν
θεώρημα πάντων των κακούργων, και άνω του σταυρού τίτλου τεθήναι γεγραμμένου τρισί
γλώσσας τον ΙΗΣΟΥΣ ΑΛΟΝ Ο ΙΛΗΣ ΙΟΔΑΜ (Εβραϊστί) ΙΗΣΟΥΣ Ο ΝΑΖΩΡΑΙΟΣ
ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΙΟΥΔΑΙΩΝ (Ελληνιστί) ΙΕΖΟΥΣ ΝΑΖΩΡΑΙΟΥΣ ΡΕΞ ΙΟΥΔΑΙΟΡΟΥΜ
(Ρωμαϊστί).
Ορίζομεν ουν μηδένα των ηστινοσούν τάξεις και ποιότητος τομήσαι απερισκέπτως της
τοιαύτην εμποδίσαι δίκην, ως υπ’ εμού ωρισμένην μετά πάσης σεμνότητος εις ποινήν της
αυτομολίας τούτου, Εβραίου όντος κατά τα ψηφίσματα και τους Νόμους της των Ρωμαίων
Βασιλείας.
ΜΑΡΤΥΡΕΣ
ΤΗΣ ΗΜΕΤΕΡΑΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΣ
- Από της φυλής Ισραήλ: Ρωδιέ, Δανιήλ, Ραμπινήλ, Ιονακείν, Μπανικάν, Ροτάμ, Ιουταβέλ και Περκουλάμ.
- Από της Βασιλείας και ηγεμονίας Ρωμαίων: Λούκιος, Σεξτίλιος.
- Από της φυλής Ισραήλ: Ρωδιέ, Δανιήλ, Ραμπινήλ, Ιονακείν, Μπανικάν, Ροτάμ, Ιουταβέλ και Περκουλάμ.
- Από της Βασιλείας και ηγεμονίας Ρωμαίων: Λούκιος, Σεξτίλιος.
· · Ομηρος ομηρόπουλος
Χθες,
5:48
ΔΙ
ΗΜΑΣ ΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ "Σήμερον γεννᾶται ἐκ
Παρθένου, ὁ δρακὶ τὴν πᾶσαν ἔχων κτίσιν
Ῥάκει καθάπερ βροτὸς σπαργανοῦται, ὁ τῇ οὐσίᾳ ἀναφής.
Θεὸς ἐν φάτνῃ ἀνακλίνεται, ὁ στερεώσας τοὺς οὐρανούς πάλαι κατ' ἀρχάς.
Ἐκ μαζῶν γάλα τρέφεται, ὁ ἐν τῇ ἐρήμῳ Μάννα ὀμβρίσας τῷ Λαῷ.
Μάγους προσκαλεῖται, ὁ Νυμφίος τῆς Ἐκκλησίας.
Δῶρα τούτων αἴρει, ὁ Υἱὸς τῆς Παρθένου.
Προσκυνοῦμέν σου τὴν Γένναν Χριστέ
Δεῖξον ἡμῖν καὶ τὰ θεῖά σου Θεοφάνεια.
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΓΙ ΟΣΟΥΣ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΟΣΟΥΣ ΑΝΑΡΩΤΙΟΥΝΤΑΙ !!
Ῥάκει καθάπερ βροτὸς σπαργανοῦται, ὁ τῇ οὐσίᾳ ἀναφής.
Θεὸς ἐν φάτνῃ ἀνακλίνεται, ὁ στερεώσας τοὺς οὐρανούς πάλαι κατ' ἀρχάς.
Ἐκ μαζῶν γάλα τρέφεται, ὁ ἐν τῇ ἐρήμῳ Μάννα ὀμβρίσας τῷ Λαῷ.
Μάγους προσκαλεῖται, ὁ Νυμφίος τῆς Ἐκκλησίας.
Δῶρα τούτων αἴρει, ὁ Υἱὸς τῆς Παρθένου.
Προσκυνοῦμέν σου τὴν Γένναν Χριστέ
Δεῖξον ἡμῖν καὶ τὰ θεῖά σου Θεοφάνεια.
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΓΙ ΟΣΟΥΣ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΟΣΟΥΣ ΑΝΑΡΩΤΙΟΥΝΤΑΙ !!
1. tis
Χθες, 14:49
πέρα από το συγκεκριμένο με συγκλονίζουν
και τα εξής:
"Ἐπεσκέψατο ἡμᾶς, ἐξ ὕψους ὁ Σωτὴρ
ἡμῶν, ἀνατολὴ ἀνατολῶν, καὶ οἱ ἐν σκότει καὶ σκιᾷ, εὕρομεν τὴν ἀλήθειαν, καὶ
γὰρ ἐκ τῆς Παρθένου ἐτέχθη ὁ Κύριος."
"Ὁ ἀχώρητος παντί, πῶς ἐχωρήθη ἐν
γαστρί; ὁ ἐν κόλποις τοῦ Πατρός, πῶς ἐν ἀγκάλαις τῆς Μητρός, πάντως ὡς οἶδεν ὡς
ἠθέλησε καὶ ὡς, ηὐδόκησεν, ἄσαρκος γὰρ ὢν, ἐσαρκώθη ἑκών, καὶ γέγονεν ὁ Ὢν, ὃ
οὐκ ἦν δι' ἡμᾶς, καὶ μὴ ἐκστὰς τῆς φύσεως, μετέσχε τοῦ ἡμετέρου φυράματος.
Διπλοῦς ἐτέχθη, Χριστὸς τὸν ἄνω, κόσμον θέλων ἀναπληρῶσαι."
"Τί θαυμάζεις Μαριάμ; τί
ἐκθαμβεῖσαι τῷ ἐν σοί; Ὅτι ἄχρονον Υἱόν, χρόνῳ ἐγέννησα φησί, τοῦ τικτομένου
τὴν σύλληψιν μὴ διδαχθεῖσα. Ἄνανδρος εἰμί, καὶ πῶς τέξω Υἱόν, ἄσπορον γονὴν τίς
ἑώρακεν, ὅπου Θεὸς δὲ βούλεται, νικᾶται φύσεως τάξις, ὡς γέγραπται. Χριστὸς
ἐτέχθη, ἐκ τῆς Παρθένου, ἐν Βηθλεὲμ τῆς Ἰουδαίας."
· · theofrastos
Χθες,
12:03
Αναρωτιέμαι
αλλά δεν πιστεύω.....
2. ·
· μινα
Χθες,
3:21
το
αστρο της βηθλεεμ ηταν ενα διπλο αστρο , το οποιο ομως το καψανε και δεν θα
ξαναυπαρξει ποτε ξανα.
· · Γενικός Διακόπτης
Χθες,
0:41
προσπαθειτε
να αποδειξετε οτι ενα μυθολογικο γεγονος ειναι πραγματικο ιστορικο γεγονος;
γιαυτο χρειαζεται να υπαρξει ο διαχωρισμος εκκλησιας απο την πραγματικοτητα,
αλλο τα παραμυθια και αλλο η αληθεια
1. Πιστος Θωμας
Χθες, 9:00
Κι ομως...κυριε γενικε διακοπτη.Προσφατη
και τελευταια επιστημονικη αστρονομικη ερευνα επιβεβαιωνει οτι οντως το 4 π.χ
υπηρχε αστερι με το αναλογο φαινομενο..Με αγαπη..
· · Δικαιος Λογισμος
Χθες,
8:38
Πάτα
τον γενικό διακόπτη και σβήστα όλα. Βάλε και το κεφάλι μες τη γη και πες ότι
δεν υπάρχει ο ήλιος. Φώναξε με χαρά "ζήτω η μυθολογία της απιστίας".
Η εναθρώπιση του Κυρίου μας ομως ειναι γεγονός. Ιστορικοι κατέγραψαν τα
γεγονότα. Δεν αμφισβητήθηκε η ύπαρξη του Χριστού. Οι ίδιοι οι εχθροί του το
παραδέχονται. Οσο για το άστρο οι αγιοι πατέρες αναφέρουν ότι ήταν ΑΓΓΕΛΟΣ.
Μόνο το ότι τους έβαλε στη Βηθλεέμ, τους οδήγησε στο σημείο που βρίσκεται και
κάθησε πάνω απο το Παιδί αποκλείει όλα τα περι αστρονομικού φαινομένου.
1. JonDoe
Χθες, 12:53
Δεν καταγράφτηκε τίποτα. Ψάξτο λίγο
ποίμνιο πριν μιλήσεις.
Επιπλέον πως μπορείς να εμπιστεύεσαι κάποια γραπτά κάποιων άγνωστων; Σαν να λες ότι πιστεύεις ότι υπήρχε ο Κένταυρος, ο Κύκλωπας κλπ επειδή τα γράψανε κάποιοι παλιά. Τα γράφανε όμως ως μυθολογία και όχι ως ιστορία. Και τα έχουμε ορίσει ως τέτοια. Εσείς απ' την άλλη πιστεύετε κάθε τι.
Επιπλέον πως μπορείς να εμπιστεύεσαι κάποια γραπτά κάποιων άγνωστων; Σαν να λες ότι πιστεύεις ότι υπήρχε ο Κένταυρος, ο Κύκλωπας κλπ επειδή τα γράψανε κάποιοι παλιά. Τα γράφανε όμως ως μυθολογία και όχι ως ιστορία. Και τα έχουμε ορίσει ως τέτοια. Εσείς απ' την άλλη πιστεύετε κάθε τι.
Γενικός
Διακόπτης
Χθες,
9:37
κανενας
ιστορικος δεν εχει καταγραψει το γεγονοτα της ζωης το Ιησου ψαξτω λιγο και θα
δεις
Φούσκας
Χθες,
5:09
Ποιο
είναι το μυθολογικό γεγονός? Ο Ιησούς υπήρξε. Και όντως πρέπει να υπήρξε και το
άστρο, αλλά μπορεί να μην ήταν άστρο. Ότι αναφέρεται στις γραφές ειναι με τις
επιστημονικές γνώσεις της εποχής που γράφτηκαν. Τώρα μιλάμε για μποζόνιο κτλ
μετά από χιλιάδες χρόνια, ισως λένε τι μακακιες λέγαμε. Δεν σημαίνει οτι είναι
μυθολογία.
Χθες, 12:50
Δεν υπάρχει καταγραφή ότι υπήρχε ο
Ιησούς όπως τον νομίζετε. Υπήρχαν γραπτά των μαθητών του και μόνο αυτά.
Συν τοις άλλοις, το ότι γράφτηκα κάποια πράγματα τότε δεν τα κάνει και έγκυρα. Είναι σαν να λες πως οι κύκλωπες, οι άρπιες, οι κένταυροι ήταν πραγματικά γιατί κάποιοι στην αρχαία Ελλάδα το έγραψαν. Ναι, το έγραψαν, αλλά τα έχουμε ορίσει πλέον ως μυθολογία. Εκεί πρέπει να καταλήξει και όλο αυτό το θέατρο σας. Στην μυθολογία.
Συν τοις άλλοις, το ότι γράφτηκα κάποια πράγματα τότε δεν τα κάνει και έγκυρα. Είναι σαν να λες πως οι κύκλωπες, οι άρπιες, οι κένταυροι ήταν πραγματικά γιατί κάποιοι στην αρχαία Ελλάδα το έγραψαν. Ναι, το έγραψαν, αλλά τα έχουμε ορίσει πλέον ως μυθολογία. Εκεί πρέπει να καταλήξει και όλο αυτό το θέατρο σας. Στην μυθολογία.
Χθες,
9:31
Που
αναφέρεται οτι υπήρξε ο Ιησούς ?
Εκτός αν αναφέρεσαι στις γραφές , οποτε αστο καλύτερα ?
Επισης οι γραφές δεν εχουν καμια σχέση με την επιστήμη απλα με το τι θα μπορούσε να φανταστεί ενα άνθρωπος της εποχής εκείνης .
Που να φανταστούν οτι μόνο στο δικό μας σύμπαν υπάρχουν περίπου 100 δισεκατομμύρια γαλαξίες και κάθε ένας από αυτούς έχει περίπου 100 δισεκατομμύρια ήλιους, γύρω από τους οποίους περιφέρεται ένας τεράστιος αριθμός πλανητών.
Εδω μιλάνε για παράλληλα σύμπαντα κλπ .και οι παπάδες εχουν ενα βιβλιο που τάχα μου εξηγεί τα παντα .
Πάντως ο κρίνος τελικά εκανε εξωσωματική στη Παναγία η εγινε κανονικά η πράξη ?
Έχω απορία
Εκτός αν αναφέρεσαι στις γραφές , οποτε αστο καλύτερα ?
Επισης οι γραφές δεν εχουν καμια σχέση με την επιστήμη απλα με το τι θα μπορούσε να φανταστεί ενα άνθρωπος της εποχής εκείνης .
Που να φανταστούν οτι μόνο στο δικό μας σύμπαν υπάρχουν περίπου 100 δισεκατομμύρια γαλαξίες και κάθε ένας από αυτούς έχει περίπου 100 δισεκατομμύρια ήλιους, γύρω από τους οποίους περιφέρεται ένας τεράστιος αριθμός πλανητών.
Εδω μιλάνε για παράλληλα σύμπαντα κλπ .και οι παπάδες εχουν ενα βιβλιο που τάχα μου εξηγεί τα παντα .
Πάντως ο κρίνος τελικά εκανε εξωσωματική στη Παναγία η εγινε κανονικά η πράξη ?
Έχω απορία
Χθες, 19:26
Κι όμως το Πνεύμα του Θεού πληροφορούσε
και στην υμνολογία πολύ πριν κάποιοι το καταλάβουν έχουμε π.χ. το "ο τα
σύμπαντα, εν τη δρακί περιέχων, καταδέχεται, αναρτηθήναι εν ξύλω, του σώσαι τον
άνθρωπον" κ.ά.
Αυτός ο πληθυντικός "τα σύμπαντα" το λέει, μόνο που εμάς μας ενδιαφέρει αυτός που τα έφτιαξε.
Αυτός ο πληθυντικός "τα σύμπαντα" το λέει, μόνο που εμάς μας ενδιαφέρει αυτός που τα έφτιαξε.
Αυτό το απόσπασμα από no name δεν είναι
στις Γραφές. Εμείς έτσι κι αλλιώς έχουμε άλλου είδους απόδειξη, μπορούμε να την
ονομάσουμε και επιστημονική.
Όταν αναφερόμαστε π.χ. στο πτωχός τω
πνεύματι, πρώτα καλό να ξέρουμε τι σημαίνει, δεν είναι δηλ. η χαζομάρα. Χωρίς
πολλή φιλοσοφία: με ποιους ανθρώπους θέλουμε να είμαστε με ήρεμους και πράους ή
με νευρικούς, εγωιστές που μόνο τα θέλω τους έχουν σημασία;
Επειδή εσύ το βλέπεις από την κοινωνική
διάσταση όμως, μπορώ να σε διαβεβαιώσω (από τη δική μου ζωή) πως όταν κάποιος
αδικείται ο Θεός τα φέρνει έτσι (συνήθως, και ανάλογα με τις αντοχές του
καθενός) ώστε να έρθει στον αδικημένο από αλλού κάποιο καλό ή η αδικία να τον
οδηγήσει σε κάποιον δρόμο που θα του βγει σε καλό. Αλλά αυτό δεν έχει τόση
σημασία γιατί εμάς η χαρά μας δεν είναι οι ψυχολογικές χαρές αυτού του κόσμου
(τα αγαθά) αλλά οντολογικές, όπου τα παρόντα δεν αγγίζουν το βάθος του είναι
μας αλλά χτυπούν περιφερειακά, δεν είναι πάντως αυτή η κατάσταση της φαντασίας
γιατί αντανακλάται στο πρόσωπο (και μας το λένε), ούτε είναι ψυχολογικό γιατί
διαφέρει σε ποιότητα από π.χ. τη διασκέδαση ή την πραγματοποίηση κάποιας
επιθυμίας.
Χθες, 20:53
Όπως βλέπεις παρακάτω σε πρόλαβα .Το πάω
ακόμα παραπέρα .
Υπερήφανες προσωπικότητες που στηρίζονται στον εαυτό τους προτιμούν το μίσος έναντι τέτοιας άρρωστης και ψεύτικης αγάπης, επειδή καμία ανταμοιβή δεν κάνει το ελεύθερο πνεύμα να υποστηρίξει μια μεγάλη αλήθεια ούτε ποτέ έχει κανείς εμποδισθεί λόγω του φόβου της τιμωρίας. «Μη νομίσητε ότι ήλθον καταλύσαι τον νόμον και τους προφήτας, ουκ ήλθον καταλύσαι αλλά πληρώσαι.» Ακριβώς. Ο Χριστός ήταν ένας μεταρρυθμιστής, πάντα έτοιμος να μπαλώσει, να συμπληρώσει, να συνεχίσει την παλιά τάξη πραγμάτων ποτέ να καταστρέψει και να ξανακτίσει. Για αυτό έχουν όλοι οι μεταρρυθμιστές φιλικά αισθήματα προς αυτόν. Πράγματι ,όλη η ιστορία του Κράτους, του Καπιταλισμού, και της Εκκλησίας υποδεικνύει ότι έχουν διαιωνίσει τους εαυτούς τους λόγω αυτής της ιδέας «ουκ ήλθον καταλύσαι τον νόμον». Αυτό είναι το κλειδί της εξουσίας και της καταπίεσης. Φυσικό ,αφού δεν εξήρε ο Χριστός την φτώχεια ως αρετή δεν διέδωσε την μη-αντίσταση στο κακό; Γιατί να μην συνεχίσουν να κυβερνούν τον κόσμο η φτώχεια και το κακό;
Υπερήφανες προσωπικότητες που στηρίζονται στον εαυτό τους προτιμούν το μίσος έναντι τέτοιας άρρωστης και ψεύτικης αγάπης, επειδή καμία ανταμοιβή δεν κάνει το ελεύθερο πνεύμα να υποστηρίξει μια μεγάλη αλήθεια ούτε ποτέ έχει κανείς εμποδισθεί λόγω του φόβου της τιμωρίας. «Μη νομίσητε ότι ήλθον καταλύσαι τον νόμον και τους προφήτας, ουκ ήλθον καταλύσαι αλλά πληρώσαι.» Ακριβώς. Ο Χριστός ήταν ένας μεταρρυθμιστής, πάντα έτοιμος να μπαλώσει, να συμπληρώσει, να συνεχίσει την παλιά τάξη πραγμάτων ποτέ να καταστρέψει και να ξανακτίσει. Για αυτό έχουν όλοι οι μεταρρυθμιστές φιλικά αισθήματα προς αυτόν. Πράγματι ,όλη η ιστορία του Κράτους, του Καπιταλισμού, και της Εκκλησίας υποδεικνύει ότι έχουν διαιωνίσει τους εαυτούς τους λόγω αυτής της ιδέας «ουκ ήλθον καταλύσαι τον νόμον». Αυτό είναι το κλειδί της εξουσίας και της καταπίεσης. Φυσικό ,αφού δεν εξήρε ο Χριστός την φτώχεια ως αρετή δεν διέδωσε την μη-αντίσταση στο κακό; Γιατί να μην συνεχίσουν να κυβερνούν τον κόσμο η φτώχεια και το κακό;
Χθες,
23:21
Βάζεις
πολλά και πρέπει να απαντήσω αφού συμπληρώσω που μου ήρθε από τα λόγια του
Χριστού "αι δυνάμεις των ουρανων σαλευθήσονται". Πάλι πληθυντικός.
Ο Χριστός ήρθε να πληρώσει δηλαδή πραγματοποιήσει όσα αναφέρονται στις προφητείες για την ενανθρώπιση του Θεού Λόγου, αυτά που στην Παλαιά Διαθήκη ήταν σκιά να φανερωθούν. Ο Νόμος είναι όπως τα μαθήματα του νηπιαγωγείου, νηπιώδη μεν αλλά απαραίτητα για το επόμενο στάδιο. Ο νόμος δεν μπορούσε να εκπληρωθεί από τους ανθρώπους και έπρεπε να τους δείξει την αδυναμία τους να τα καταφέρουν μόνοι ώστε να περιμένουν τον Χριστό και την χάρη του Αγίου Πνεύματος, μόνο έτσι και χωρίς τις δικές μας δυνάμεις νικιούνται τα πάθη "εξηγόρασας ημας εκ της κατάρας του νόμου". Πρέπει να διαβάσεις τον απόστολο Παύλο για τα υπόλοιπα, είναι πολύ μεγάλο θέμα.
Ο Χριστός ήρθε να πληρώσει δηλαδή πραγματοποιήσει όσα αναφέρονται στις προφητείες για την ενανθρώπιση του Θεού Λόγου, αυτά που στην Παλαιά Διαθήκη ήταν σκιά να φανερωθούν. Ο Νόμος είναι όπως τα μαθήματα του νηπιαγωγείου, νηπιώδη μεν αλλά απαραίτητα για το επόμενο στάδιο. Ο νόμος δεν μπορούσε να εκπληρωθεί από τους ανθρώπους και έπρεπε να τους δείξει την αδυναμία τους να τα καταφέρουν μόνοι ώστε να περιμένουν τον Χριστό και την χάρη του Αγίου Πνεύματος, μόνο έτσι και χωρίς τις δικές μας δυνάμεις νικιούνται τα πάθη "εξηγόρασας ημας εκ της κατάρας του νόμου". Πρέπει να διαβάσεις τον απόστολο Παύλο για τα υπόλοιπα, είναι πολύ μεγάλο θέμα.
Το
θέμα καπιαλισμός: στην ορθόδοξη παράδοση έχουμε το κοινοβιακό σύστημα
(μοναστήρια) και στον κόσμο είχαμε το κοινοτικό σύστημα που βοήθησε πολύ και
στην επιβίωση κατά την τουρκοκρατία. Πατέρας του καπιταλισμού είναι ο Καλβίνος,
προτεστάντης ιερωμένος. Αφού έπεσε στην αίρεση στα δογματικά (απόλυτος
προορισμός) ήταν επόμενο και στα άλλα να εισάγει αρρωστημένα πράγματα που
προάγουν τον ατομισμό, το λένε και ιδιωτική πρωτοβουλία που οδηγεί και στην
εκμετάλλευση και στο ξεζούμισμα της φύσης. Ο καπιταλισμός είναι και αυτό έξω
από την ορθόδοξη παράδοση, εκτροπή και αποτέλεσμα των δυτικών.
Συνεχίζει...
Συνεχίζει...
Χθες,
12:52
"Τω
εβδόμω και δεκάτω Τιβερίου Καίσαρος, Βασιλέως Ρωμαίων, μονάρχου ανικήτου,
Ολυμπιάδος διακοσιοστής πρώτης, Ηλιάδος ογδόης από κτίσεως κόσμου, κατά τον
ημέτερον μερισμόν των Εβραίων τετράκισχίλια και εκατόν εβδομήκοντα τέσσερα έτη και
καταβολής των Ρωμαίων βασιλείας έτη εβδομήκοντα τρία και από της ελευθερίας της
δουλωσύνης Βαβυλώνος έτη πεντακόσια εβδομήκοντα και καταστροφής του ιερού
βασιλείου έτη εννενήκοντα και επτά, επί υπάτου του λαού των Ρωμαίων Λουκίου Ζιζονίου
και Μάρκου Συννίου και ανθυπάτου του Ιλλιρικού Παλιστέρα, κοινού διοικητού της χώρας
των Ιουδαίων Κουίντου Φλαβίου, επί της διοικήσεως Ιερουσαλήμ ηγεμόνος κρατίστου
Ποντίου Πιλάτου, επιστάτου της Κάτω Γαλιλαίας Ηρώδου του Αντιπάτρου, της άκρας
αρχιερωσύνης Άννα και Καιάφα Αλλιάσου και Ματίλ μεγιστάνων εις τον ναόν, Ραμπάλ
Αμαμπέλ Πιοκτένου εκατόνταρχου υπάτου Ρωμαίων της πόλεως Ιερουσαλήμ Σουμπιμασάξιου Ποπιλίου Ρούφου.
Εγώ Πόντιος Πιλάτος, ηγεμών δια της βασιλείας των Ρωμαίων, επί του Πραιτωρίου της αρχιηγεμονίας, κρίνω και κατακρίνω και καταψηφίζω εις θάνατον σταυρικόν τον Ιησού
λεγόμενον υπό του πλήθους Χριστόν, και από πατρίδος Γαλιλαίας, άνθρωπον στασιώτη
κατά τον Νόμο του Μωσαϊκού και εναντίον του μεγαλοπρεπούς βασιλέως Ρωμαίων
Τιβερίου Καίσαρος και ορίζω και αποφαίνομαι τον θάνατον αυτού σταυρικόν μετά των
άλλων κατά το συνήθες των καταδίκων, επεί συνοίθρησεν αυτός πλήθος ανθρώπων
πλουσίων και φτωχών, ουκ έπαυσε θορύβους εγείρων, ενοχλείν την Ιουδαίαν ποιών
εαυτόν Υιόν Θεού»
Ολυμπιάδος διακοσιοστής πρώτης, Ηλιάδος ογδόης από κτίσεως κόσμου, κατά τον
ημέτερον μερισμόν των Εβραίων τετράκισχίλια και εκατόν εβδομήκοντα τέσσερα έτη και
καταβολής των Ρωμαίων βασιλείας έτη εβδομήκοντα τρία και από της ελευθερίας της
δουλωσύνης Βαβυλώνος έτη πεντακόσια εβδομήκοντα και καταστροφής του ιερού
βασιλείου έτη εννενήκοντα και επτά, επί υπάτου του λαού των Ρωμαίων Λουκίου Ζιζονίου
και Μάρκου Συννίου και ανθυπάτου του Ιλλιρικού Παλιστέρα, κοινού διοικητού της χώρας
των Ιουδαίων Κουίντου Φλαβίου, επί της διοικήσεως Ιερουσαλήμ ηγεμόνος κρατίστου
Ποντίου Πιλάτου, επιστάτου της Κάτω Γαλιλαίας Ηρώδου του Αντιπάτρου, της άκρας
αρχιερωσύνης Άννα και Καιάφα Αλλιάσου και Ματίλ μεγιστάνων εις τον ναόν, Ραμπάλ
Αμαμπέλ Πιοκτένου εκατόνταρχου υπάτου Ρωμαίων της πόλεως Ιερουσαλήμ Σουμπιμασάξιου Ποπιλίου Ρούφου.
Εγώ Πόντιος Πιλάτος, ηγεμών δια της βασιλείας των Ρωμαίων, επί του Πραιτωρίου της αρχιηγεμονίας, κρίνω και κατακρίνω και καταψηφίζω εις θάνατον σταυρικόν τον Ιησού
λεγόμενον υπό του πλήθους Χριστόν, και από πατρίδος Γαλιλαίας, άνθρωπον στασιώτη
κατά τον Νόμο του Μωσαϊκού και εναντίον του μεγαλοπρεπούς βασιλέως Ρωμαίων
Τιβερίου Καίσαρος και ορίζω και αποφαίνομαι τον θάνατον αυτού σταυρικόν μετά των
άλλων κατά το συνήθες των καταδίκων, επεί συνοίθρησεν αυτός πλήθος ανθρώπων
πλουσίων και φτωχών, ουκ έπαυσε θορύβους εγείρων, ενοχλείν την Ιουδαίαν ποιών
εαυτόν Υιόν Θεού»
Iστοσελίδα ΝΕWSBEAST
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου