Κυριακή 6 Οκτωβρίου 2013

ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΔΑΡΒΙΝΙΣΜΟΥ (Θεωρία της εξέλιξης)

 Σχετικό το 10ο  κεφ. Θρησκευτικών της Β΄Λυκείου

      1. Και αν ακόμα είναι σωστή η θεωρία της εξέλιξης του ανθρώπου, δεν είναι αντίθετη του Χριστιανισμού γιατί τον πίθηκο ποιός τον έκανε; Από πού προήλθαν τα πρώτα απλά φυσικά στοιχεία των οποίων ο συνδυασμός δημιούργησε τη ζωή; Επιστημονικά θεωρούνται δεδομένα χωρίς να γνωρίζουμε πώς εμφανίστηκαν.
     2. Ο Δαρβίνος μιλούσε για κατευθυνομένη από ανώτατη δύναμη εξέλιξη και όχι τυχαία, όπως πολλοί την παρουσιάζουν, για να αμφισβητηθεί η χριστιανική θεώρηση της εξέλιξης.
     3. Η Αγία Γραφή πρώτη δίδαξε την εξέλιξη αλλά μέσα στο ίδιο είδος και όχι από είδος σε είδος. Δηλαδή ο άνθρωπος πιθανόν να μην ήταν πάντα όπως σήμερα, να είχε τρίχωμα, ουρά κλπ. Αλλά ήταν άνθρωπος, δηλαδή διέφερε στις πνευματικές του δυνατότητες, τη λογική, την ελευθερία, είχε το «κατ’ εικόνα», που δεν έχουν τα ζώα.
     4. Η μεγάλη πνευματική διαφορά ανθρώπου-ζώων είναι απαγορευτική επιστημονικά, για οποιαδήποτε συγγένεια. Αν σωματική ομοιότητα έχουμε με τα πιθηκοειδή, πνευματική έχουμε με το δελφίνι. Γιατί λοιπόν συγγένεια με τον πίθηκο και όχι με το δελφίνι; Κανένα ζώο όσο και αν εκπαιδευτεί δεν μπορεί να φτάσει ούτε καν στο γυμνάσιο.
      5. Ενώ μέχρι τώρα δεχόμαστε ότι όλα τα είδη εξελίχθηκαν, τα νεότερα ευρήματα μας οδηγούν στο ότι υπήρξαν εξαιρέσεις π.χ. βρέθηκαν, ορισμένα είδη εντόμων εκατομμυρίων ετών παγιδευμένα σε ρητίνη ακριβώς όμοια με τα αντίστοιχα σημερινά. Μήπως στο μέλλον  υπάρξουν και άλλες εξαιρέσεις.
       6. Οι μεταλλάξεις στις οποίες στηρίχθηκε ο Δαρβινισμός, για να δικαιολογήσει τη μετάβαση από είδος σε είδος, δεχόμαστε σήμερα ότι δεν δημιουργούν νέα είδη αλλά νέες ιδιότητες στα ίδια είδη.
       7. Η απουσία ενδιάμεσων τύπων σε όλα τα είδη, που έπρεπε απολιθώματά τους να έχουμε κατά χιλιάδες, αν είχε γίνει μετάβαση από είδος σε είδος, δεν υπάρχουν. Και αυτά που θεωρούν ενδιάμεσους τύπους είναι ελλειπή επιστημονικά π.χ. ο άνθρωπος του Πεκίνου, τα ευρήματα είναι κομμάτια κρανίου και δοντιών. Σήμερα θεωρείται ότι ήταν πίθηκος. Ο άνθρωπος της Νεμπράσκας, το εύρημα είναι ένα δόντι, που άλλοι ερευνητές θεωρούν ότι είναι όχι πιθηκανθρώπου αλλά αγριογούρουνου. Ο άνθρωπος του Μπιλντάουν είναι κρανίο από συρραφή οστών κρανίου, πιθήκου και ανθρώπου, όπως παραδέχθηκε ο ίδιος που δήθεν το ανακάλυψε.
      8. Υπάρχουν τεράστιες οργανικές διαφορές ανθρώπου-ζώου ή και πιθήκου, π.χ. ορισμένες τροφές που στον πίθηκο δεν δημιουργούν πρόβλημα, στον άνθρωπο προκαλούν θάνατο π.χ. είδη καρπών, φυτών κλπ. Επίσης ο ιός του AIDS στον οργανισμό του πιθήκου δεν δημιουργεί κανένα πρόβλημα, ενώ τον άνθρωπο τον θανατώνει. Ομοιότητα άρα στη μορφή αλλ’ όχι στον οργανισμό.
     9. Η εξέλιξη είναι διαχρονικό γεγονός, υπάρχει και σήμερα, αλλά όχι από είδος σε είδος, γιατί θα έπρεπε και σήμερα να έχουμε ενδιάμεσους τύπους σε όλα τα είδη. Πού είναι σήμερα οι πιθηκάνθρωποι, τα ενδιάμεσα είδη πτηνών ερπετών κ.λ.π. Ως δια μαγείας εξέλειπαν όλες οι συνθήκες, που έκαναν όλα τα είδη να εξελίσσονται στα επόμενα;
       10. Η επιστήμη σήμερα παρόλη την εξειδίκευση και τη δυνατότητα επηρεασμού των γονιδίων δεν έχει τη δυνατότητα από γονίδια του πιθήκου να δημιουργήσει άνθρωπο. Πως μπορεί να συμβεί αυτό με απλές κλιματολογικές επιδράσεις;
       11. Οι απεικονίσεις σε σπήλαια πρωτόγονων, πιθηκανθρώπων δεν σημαίνει ότι εκφράζουν και την πραγματικότητα, αλλά τις δυνατότητες του ζωγράφου, όπως και το ότι εκφράζουν και φανταστικές εικόνες π.χ. Ο άνθρωπος δεν είναι όπως  τον απεικονίζει το παιδί στο νηπιαγωγείο, ούτε στα ειδώλια του κυκλαδικού πολιτισμού, ούτε υπήρξαν κένταυροι αν και τους έχουμε σε απεικονίσεις.
      12. Οι ομοιότητες χημικών ουσιών ανθρώπου-πιθήκου, δεν αποδεικνύει και γενετική συγγένεια, γιατί θα οδηγούμαστε σε τραγελαφισμούς π.χ. ότι συγγενεύει το μπιζέλι με το βόδι αφού σε σύνολο 102 αμινοξέων διαφέρουν μόνο σε δύο ή ότι συγγενεύουν τα θηλαστικά με την τσουκνίδα αφού περιέχουν τον  ίδιο βαθμό ισταμίνης και ακετυλοχωλίνης.

   13. Ο Δαρβινισμός έχει στοιχεία αλήθειας αλλ’ όχι τη μοναδική αλήθεια για την εξέλιξη. Οι μαθητές άλλωστε του Δαρβίνου, διαφωνούν σε πλείστα θέματα και αλληλοαναιρούνται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου