Δευτέρα, 30 Σεπτεμβρίου 2013

Χριστιανισμός και προγαμιαίες σχέσεις. Μια άλλη θεώρηση του 11ου κεφ. Θρησκευτ. της Γ΄ Λυκείου

         Χριστιανισμός και προγαμιαίες σχέσεις.

Οι γενετήσιες ολοκληρωμένες σχέσεις πριν από το γάμο είναι αμαρτία γιατί:
1)Καταδικάζονται από την Αγία Γραφή σε πολλά σημεία, με το «ου μοιχεύσεις» και «πόρνοι…. βασιλείαν Θεού ου κληρονομήσουσι», από τις Οικουμενικές Συνόδους, που δεν επιτρέπουν θεία Κοινωνία αν δεν υπάρχει μετάνοια για την αμαρτία αυτή και από τους Αγίους της Εκκλησίας, που διδάσκουν ότι απομακρύνει τον άνθρωπο από το Θεό, τη χάρη Του και την προστασία Του.
2)Γιατί τραυματίζουν ψυχικά, ιδιαίτερα τα ευαίσθητα άτομα, όταν αποτύχουν δημιουργώντας ψυχολογικά προβλήματα, τύψεις, ενοχές, ψυχρότητα, απέχθεια προς το γάμο ή το άλλο φύλο, τάση αυτοκτονίας κ.λ.π .
3)Γιατί μειώνουν την αγάπη, τη μοναδικότητα, το απόλυτο δόσιμο, που πρέπει να υπάρχει μέσα στο γάμο. Η ψυχή δεν μοιράζεται, οι εμπειρίες του γάμου πρέπει να είναι μοναδικές για να είναι και ανεξίτηλες. Οι συγκρίσεις που δημιουργούνται με τις προηγούμενες εμπειρίες οδηγούν ευκολότερα στη διάλυση του γάμου. Όπως είναι ο άνθρωπος προ του γάμου το ίδιο συνεχίζει να είναι και μετά το γάμο, αν δεν έχει μετανοήσει κατά το Χρυσόστομο. Αυτές οι εμπειρίες ευκολότερα διαλύουν το γάμο.
4)Επειδή κατά κανόνα δεν έχουν αγάπη, αλλά εκμετάλλευση, ατομιστική ικανοποίηση, ο άλλος αντιμετωπίζεται ως αντικείμενο ηδονής και όχι ως εικόνα του Θεού, ως αδερφός σου, ως παιδί του Θεού. Αν υπάρχει αγάπη και στόχος ο γάμος είναι αμαρτία, αλλά μικρότερης βαρύτητας.
5)Είναι αμαρτία, γιατί η κατάχρησή τους βλάπτει ποικιλοτρόπως την υγεία με την αποδυνάμωση του νευρικού συστήματος, της σωματικής ευρωστίας, της οξύνοιας, της μνήμης, της πρόωρης σεξουαλικής γήρανσης, του εκφυλισμού με τις ασθένειες, όπως τις μολύνσεις, τα αφροδίσια, το AIDS, τον καρκίνο μήτρας, τον περιορισμό της γονιμότητας ή τη στειρότητα. Από την αρχαιότητα ο Ιπποκράτης τόνιζε ότι: «Μήτηρ υγιείης, ακορίη τροφής, αοκνίη πόνων, σπέρματος εγκράτεια». Ότι καταστρέφει τη ζωή είναι αμαρτία, μικρότερης ή μεγαλύτερης βαρύτητας.
6)Γιατί περιορίζουν την ελευθερία του ανθρώπου δεσμεύοντάς σε πάθη και αδυναμίες, ενώ ο Χριστιανός οφείλει να είναι ελεύθερος απ’ όλα.

7)Η αμαρτωλότητα αυτών των σχέσεων, φαίνεται ακόμα από το ότι η ανθρώπινη συνείδηση δεν αισθάνεται άνετα, όταν γνωρίζει ότι υπήρχαν σχέσεις με άλλα πρόσωπα στο σύζυγο ή τη σύζυγο ή συγγενικά πρόσωπα.

1 σχόλιο:

  1. http://www.johnleary.com

    Wednesday, August 13, 2014:
    Jesus said: “My people, I have given you this vision of how My angels have placed a cross on the foreheads of all of My faithful. You cannot see this cross now, but it will be visible on your foreheads during the tribulation. It will be this cross that will allow you into My refuges. My angels will not allow anyone without a cross to enter My refuges. More souls, who will be converted at the Warning, will be marked with crosses later. The evil ones will not see your cross, but other faithful people will see your cross. This will be how you can tell a faithful person from an evil person in the tribulation. This ‘T’ (tau in Greek) sign is mentioned in today’s first reading from Ezekiel (9:1-24) where an angel marked the faithful with a T on their foreheads. This protected them from the destroying angel. This is similar in the old Exodus when the Hebrews put lamb’s blood on their doorposts and lintels so the destroying angel would pass over their houses. Now, you have a modern day Exodus where the cross on your foreheads was purchased by My Blood in My sacrifice on the cross. In your research, you noticed the ‘T’ (tau) symbol was promoted by St. Francis of Assisi, so all Franciscans wear this symbol of My cross. This cross on your foreheads today, will be your means of protection when you come to My places of refuge in the tribulation. My angels will place a shield of invisibility over My faithful on their way to My refuges.”

    Sunday, August 17, 2014:
    Jesus said: “My people, there are a lot of sacrilegious Holy Communions being received at Masses on the weekends. You know for yourself that very few souls come to Confession. Part of this is a rationalization that they do not commit mortal sins. One big situation is that a good share of couples are not married, yet they are having relations that are mortal sins of fornication. It is hard to live in this situation without knowing they are committing sins. Confessing this sin in Confession would be hard to say that these people would not be repenting this sin, because there is no firm purpose of amendment to stop this sin. This is why such people who are committing sexual sins should not be receiving Holy Communion without Confession. It is better to get married, than to live in sin. You commit another mortal sin of sacrilege if your receive Holy Communion in the state of mortal sin. This behavior is obvious to people, so it is good to warn people not to live together in sin, and not to receive Holy Communion in the state of mortal sin without Confession. In church almost everyone gets up to go to receive Holy Communion, so it would be awkward and embarrassing to remain in the pew. Those in mortal sin should remain in the pews, but they can receive if they go to Confession. Sacrilegious Holy Communions are received a lot because people are spiritually lazy in not getting married, and not going to Confession. If you truly love Me, then My faithful should live properly and come to frequent Confession.”
    ...Αυτός είναι ο λόγος που αυτοί οι άνθρωποι που διαπράττουν σεξουαλικές αμαρτίες, δεν θα πρέπει να λαμβάνουν τη Θεία Κοινωνία χωρίς Εξομολόγηση. Είναι καλύτερα να παντρευτεί, παρά να ζει στην αμαρτία. Θα διαπράξετε άλλο θανάσιμο αμάρτημα της ιεροσυλίας αν λάβετε σας Θεία Κοινωνία στην κατάσταση των θανάσιμο αμάρτημα. Αυτή η συμπεριφορά είναι προφανές για τους ανθρώπους, γι 'αυτό καλό είναι να προειδοποιήσει τους ανθρώπους να μην ζήσουν μαζί στην αμαρτία, και όχι για να λάβουν τη Θεία Κοινωνία σε κατάσταση θανάσιμο αμάρτημα χωρίς Εξομολόγηση. Στην εκκλησία σχεδόν ο καθένας σηκώνεται για να πάει να λάβουν τη Θεία Κοινωνία, ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή