Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2017

TO KOΡΑΝΙΟ ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ



Ο Χριστός έκανε θαύματα κατά το Κοράνιο
«Θα πει ο θεός στον Ιησού: Γιε της Μαρίας, θυμήσου τις ευεργεσίες μου προς εσένα και τη μητέρα σου, όταν σε ενίσχυσα με το Άγιο Πνεύμα προκειμένου να μιλήσεις ενώπιον των ανθρώπων και όταν ήσουν βρέφος και όταν μεγάλωσες. Σου δίδαξα τη Βίβλο, τη σοφία, τον Μωσαϊκό νόμο και το Ευαγγέλιο. Έπλασες από χώμα ένα πτηνό και με την άδειά Μου φύσηξες σε αυτό και του έδωσες ζωή. Με την άδειά Μου θεράπευσες τον εκ γενετής τυφλό και τον λεπρό, με την άδειά μου ανάστησες νεκρούς από τον τάφο. Απομάκρυνα από κοντά σου τα απειλητικά χέρια των απογόνων του Ισραήλ. Μέσα στα θαύματα που έκανες μπροστά στα μάτια τους, οι άπιστοι αναφώνησαν: Όλα τούτα είναι καθαρή μαγεία.» Κοράνιο,5,110.

«Και όταν τους έδειξε ο Ιησούς διάφορα λαμπρά θαύματα, έλεγαν: Αυτά είναι ολοφάνερη μαγεία» Κοράνιο 61,6.

«Η Μαρία τους έκανε νεύμα να ρωτήσουν το βρέφος. Πώς ρώτησαν, μπορεί να μιλήσει προς εμάς ένα  βρέφος που ακόμα είναι στην κούνια; Είμαι δούλος του Θεού είπε το βρέφος και ο Κύριος μου χάρισε τη Βίβλο, κάνοντάς με προφήτη.» Κοράνιο,19,29-30.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου